шукати будь-яке слово, наприклад cleveland steamer:
 
36.
BOOM could be defined as:

1. When something is good, great or amazing.

2. When someone does something good, great or amazing.

3. When someone says something good, great or amazing.

For Example: "That party last night was boom"

Boy smashes a window - "Yeah dats boom"

"Wanna hit up BigWigs after?" "Yeah boom"

Now there is where 'Boom' began. After which, through the evolution of the English language throughout the last few months it was begun to be used as a verbal exclamation. Where in a sentence you would see '!' , you would exclaim, 'boom'.

Furthermore, the current definition of 'boom' would best be described by the following examples:

"Yo, did you see that broad?" - REPLY: "Yeah man she was boooom." or on the contrary: "Man she was DUTT/DUTTSKIES/DUTTYTINGZ/BUMTINGZ/BUMBUM/NOTEVENBOOM"

The word most associated with 'boom' in recent times would be 'pho' which is a Vietnamese rice noodle served in a soup typically with beef or chicken.

"That pho was booom!"

"Yo that party last night was BOOOM... but not as boom as pho!"
додав swapnilPRELAPSE 13 Серпень 2010
 
37.
boom a word created by choppz origin New York New York......in short another way to say hi and bye
person 1 boom my nukka whats going on

person 2 boom whats good

person 1 aint shit what r u doing

person 2 shit im about 2 hit up this chick and see whats good

person 1 iight i see u hit me up later

person 2 iight boom

person 1 boom
додав Sol Smith 8 Липень 2010
 
38.
1. It makes everything OK (no insult can be taken seriously if followed by a boom)

2. Replacement for cool, sweet, nice etc

personal twists on the word (ei song style, amount of times said, etc) are encouraged!
example 1

Person #1: if you spent less time smoking cigs you could spend more time in the shower.

Person #2: how about you spend less time talking and more time with my c()ck in your mouth, BOOM!

example 2

Person #1: Just found 1000 bucks in my checking account for no reason!!

Person #2: BOOM!
додав Gonzohky09 19 Квітень 2010
 
39.
Word used to provide enfisis.
person 1: "How was the game"
person 2: "It was like BOOM!"
додав Saxel 26 Червень 2010
 
40.
Boom: meaning I told you so, or I just did something great or something great happened! Basically meaning in your face.
you outscore your friend in a game! in that instance you would say "BOOM"!

I was like boom, when i slapped her in the face!
додав TM Watson 5 Лютий 2010
 
41.
A Simple Word used to show randomness and Happiness. It Can be used in many ways.

This word has a multi meaning including: yay!, Wewt! and wow!
"<random IRC'er> Boom!"
Its Often used as a Entrance Word

<Random1> god damn this song is awesome
<Random2> Bordom...
<Random3> Boom!

It can basically be used anywhere
додав Geno-Blumaru 7 Лютий 2006
 
42.
the sound of an explosion
distant explosion did you hear that boom a suicide bomber died
додав alphapyr0h4x0r 8 Березень 2010