When posting on a forum, you submit a post only to find that someone has posted the same thing only seconds earlier.
Ha ha, Julia Roberts is so lame.
----
Ha! Julia Roberts is so lame.

EDIT: DAMMIT! Ninja'd!
додав mrespman 22 Жовтень 2005
When trying to respond to a comment on a chat room, only for someone to comment before you, making your comment lose it's original Context. Depending on the intermediary comment, this can have some humorous results
Dave: Anyone wanna play The new X-Box Game?

Sanders: How about some Dick?
George: ^^ Yeah, I'd want in on that
Sanders: Lol, Gay!
Dave: haha, dude, you got ninjad!
додав Bongos222 6 Травень 2014
To stealthy steal something from a person your having a conversation with where by they do not realise youv taken it untill much later.
Bob: wtf? wheres my cellphone?
Jason: What this one?
Bob: dammit how?
Jason: i ninjad that about 10 minutes ago
додав Kuram 31 Травень 2007
Ninjad- the verb form of Ninja

1. v. The past tense form of taking an item from a person without their noticing, usually right in their line of vision.

2. Used in the popular game "Halo" for xbox 360 when a player is getting chased down by another from behind, jumps backwards, and assassinates the enemy. (past tense)
1)
Person 1: Where did my gum go?

Person 2: Bob totally ninjad it from you when you were playing basketball with him.

Person 1: Damn it, he is always taking my gum.....

2)
Player 1: How'd you kill that guy when he was chasing you and unloading bullets into your back??

Player 2: I totally ninjad him, he never saw it coming.

Player 1: ohhhhhhh, what a noob....
додав Epic Lavalamp 24 Березень 2010
when you are assassinated by a lone ninja who used only a spoon to cut out your throat and sent you straight to hell
Satan: so how did you end up here
Bob: somebody ninjad me
додав Maste Hades 24 Листопад 2009
To take something quickly and quitely without anyone noticing. Offen used in the online game WoW when a party member takes an item without the party's consent.
Tim: Dude you gotta see my new phone it's so boss.
*tim reaches in his pocket for his phone*
Tim: What the hell, who ninjad my damn phone?
Mike: oh dude I thought you knew I was looking at it like 5 minutes ago.
Tim: How the??
додав ninjadyurcar 28 Серпень 2009
to steal or take unnoticed by another
Dave Ninjad from Sue a drink of her coffee when she was looking the other way
додав Levian 23 Липень 2009

Щоденні сповіщення поштою

Вкажіть вашу поштову скриньку щоб отримати наші безкоштовні сповіщення зі Словом Дня (Urban Word of the Day) кожного ранку!

Листи надсилатимуться з daily@urbandictionary.com. Ми ніколи не надсилатимемо вам спам.

×