To have sexual intercourse. Another word for sex to disguise it in front of authority.
Douchey: That chick has some tig ol' bitties. On a scale of 1 to definitely, what are my chances of having segs with her?
Friend: I'd say highly unlikely.
додав Aandy 27 Червень 2008
Shit Eatin' Grin. A smile on the lips paired with an oblivious look in the eye. An SEG can be alcohol-induced, pure ignorance, or just not giving a crap what anyone else thinks.
He wasn't wearing anything but that S.E.G.!
додав PaulJames 23 Червень 2008
Acronym for Shit Eating Grin
Person 1:Look at that douche, he's sportin' a mad S.E.G.
Person 2: Yeah that guy looks retarded.
додав Folsomite 7 Листопад 2007
seg
Short for segragation. In jail known as box, the hole. Time spent in segragation, separated from everyone else, as form of punishment
"Damn I just did 10 months seg."
додав Bill W. 2 Лютий 2006
Seg
From the acronym S.E.G. (shit eating grin). Used as an all-encompassing name for jocks, frat boys, bros, douche bags, ect., and refers to the cheesy smile the aforementioned often display, usually before date-rape, or climbing into a raised truck. Coined in Southern California in 2006.
John: Check out those dooshes in the trucker hats.

Sam: Yeah, those guys are total fucking segs.
додав Gil Brooks 9 Жовтень 2007
Acronym for "Sing" "Eat" & "Go" in that order.

Mainly done at birthday parties, The act of one going to a party for a short moment and only singing happy birthday and eating, then soon leaving casually.
Person 1 : Ugh i got to go to this party tomorrow
Person 2 : I thought we were gonna hangout
Person 1 : Ill be back soon I'm just gonna S.E.G.
додав Uhmm_what 22 Червень 2010
Seg
To change course or part company at very short notice.
Dudes I gotta seg.
додав gabbars 30 Січень 2011

Щоденні сповіщення поштою

Вкажіть вашу поштову скриньку щоб отримати наші безкоштовні сповіщення зі Словом Дня (Urban Word of the Day) кожного ранку!

Листи надсилатимуться з daily@urbandictionary.com. Ми ніколи не надсилатимемо вам спам.

×